Owner


hye . Izyan for short . stay at Penang and i'm sweet 15 . do follow me . thanks for wasting your time here . bye :)

Music



Unprivate Diary



Big Clap


skins by : Simple | Grey
photo : weheartit

Hai hai
Friday 20 April 2012 | 0 comments
Hai hai, sorry awok semua aku jarang update ah skrg, hihi 
entah kenape hari ini tetibe rajin nk update blog. K k nak story pasal life aku k. 
bace jgn tak bace k. HAHA aku dah single woii! nak dkt 2bulan aku single?
klu ade? tkde kan. dok diam k. heee., nak story nie nie, hmm sedih tahu! k handfone aku hilang laaaa,
aku pun tak perasan bila fon tu hlang rase mcm nak nanges je dgn memory n simcard aku sklai hlang, nak buat mcm mne kan. tapi bile aku call kat no. aku tu dia ankat auw! andthen aku suro dia pulangkan balik dia buat kelam doh! sakit hati aku sial. tapi bila mintak fon baru mak aku ckp tunggu abes pmr? Haaaa,  mampos aku nak sabar kan. entah laaa weh rase mcm nak mati je kalau tak pakai fon. takpelah malas nk update nie. goodbyeeee :)


Older Post