Owner


hye . Izyan for short . stay at Penang and i'm sweet 15 . do follow me . thanks for wasting your time here . bye :)

Music



Unprivate Diary



Big Clap


skins by : Simple | Grey
photo : weheartit

Hai 2012 :)
Friday 30 December 2011 | 0 comments
Hai hai , assalamualaikum blogger. lame tak update nie haa. tetibe jari aku rajin nak update so update jelah. korang sihat ? hihi. back to title . jyeahhhh esok tamat lah 2011 dalam hidupku :) okayyy. esok sape sambot new years ? aku tak tahu lah lagi. hurmmm best lah sape yang keluar tengok bunga api , konvoi ! bestt ahhh :)
harap harap aku dapat mcm tuuu. okayy ape azam korang haaa  ? share lah sikit. hihi, akuu nak belaja rajen-2 , nak bg pmr lulus , dgn ibubapa and blablabla :) haaaa, aku akan buat jugakk! aku nak try sedaya upaya aku :)
minggu depan 4.1.2012 hari rabu dah sekolah lah beb! yang nie buat aku malas ahhh. nak bangun awal tak boleh bngun lewat ! haha PMR candidates lah katakan . semangat pun ade malas lagi lah ade nak pegi skolah. japjap , korang dah beli ke barang sekola , baju sekola and whatever ? Aku? aku dah beli minggu lepas hmm hmmmm. awak awak belaja rajin2 tau jgn hampakan ibubapa awak. kesian dorang bela awak dari kecil :)
hahaha okayy lah malas nak updet bnyk-2 nanti awak tak larat nak baca. okayy thanks kepada yang bace and sudi singgah blogg saya and kalau sudi lagi follow lah yeeee :) Back to school friend :* Kbyeeeee .

Older Post | Newer Post