Owner


hye . Izyan for short . stay at Penang and i'm sweet 15 . do follow me . thanks for wasting your time here . bye :)

Music



Unprivate Diary



Big Clap


skins by : Simple | Grey
photo : weheartit

Sedihh :(
Monday, 28 November 2011 | 1 comments
Assalamualaikom , heyy blogging. I'm coming again :) sehat tak ni ?
meh lah membace ni, awak kan rajen mmbace. hihi xD
Okayy.tengok tak tittle tu haa. I'm sadd everyday :(
kerana awak saya menangis tauu .Hmm,
kenpe awak kerja ? awak nak sgt ke kerja haa? nak duit sgt ke haa ?
tolongggg ahhh, miss gilee dkt awak. dah text pon jarang, sumaa jarangg ahhh ..
menangis saya ! awak keja pukol 5 sampai pukol 12 malam. Haaa, saya ni dok diam, tak meceh degn sape
. Handfone tak berdering. sumaa takkk . Ya Allahh, Bosannnn gilaa hidup aku niii. Takk pernah pun happy :(
Awak tu haa, muda lagi. suma pikir , kerja kerja kerja ! sumpah saye benci kerja ni haa. kecik lagi. yang nak kerja napa? belaja pun tak abes lagi .. Haa, mara ni haa ><

Hari-2 unline,buhsan jugakk , abes aku makan , tidur , tngok tb . aku takmoh yg ni.. Hmm, paham laa samaaa
.. nak ke meceh lewat-2 ? hmmm, pkir laaa.. mati lagi bagosss . :(
Tahun depan PMR lagi lahhh jarang mecehhh :(

Takpeee laaa , bayang laa sendirii ahhhhh . TENSIONNNNNN  :(
byeee, :(

Older Post | Newer Post