Owner


hye . Izyan for short . stay at Penang and i'm sweet 15 . do follow me . thanks for wasting your time here . bye :)

Music



Unprivate Diary



Big Clap


skins by : Simple | Grey
photo : weheartit

Kenapa Berubah :(
Tuesday, 22 November 2011 | 0 comments
Salamm , nakk story lhaa .
maybe sedih , hurm .
korang tk pena rasa ape yg aku rasa kan ?

Hurmm , nape awak berubah ?
kenape , kenape ? 
awk tau tk . hari-2 awk mara saye ,
awk bagi saye menyampah dgn awk
hari-2 kita mcm neyh , tk pena happy ,
sedihh je ..
saye tak mau mcm tuu , tolong lha hargai sye , sye pon 
ade hati and perasaan mcm awk jugakk ?
tolong lha . hari-2 sye nanges ,

hurmm , kita dh jnji tanak tnggl walau pape yg terjadi kan ?
tapy , saye pon tak sanggup nak tnggl orang yg saye sayang
paham ?

kalauu awk benci saye and saye tak boleh nak sabae lagi ,
mungkin hubungan kite tak lame ..
bkn nak mintak , tapy takdir tuhan bagi nak buat mcm mne ??

pape pon. buat lha yg terbaik untok saye k .
saye tanak ah gado .
hope kite kekal lah naa .
hurmm . malas nak update .

bhaii .
Hope you will be understand okayy
Hope kekal dgn MUHAMAD FIRDAUS <3

Older Post | Newer Post