Owner


hye . Izyan for short . stay at Penang and i'm sweet 15 . do follow me . thanks for wasting your time here . bye :)

Music



Unprivate Diary



Big Clap


skins by : Simple | Grey
photo : weheartit

aku tak kan lupa tarikh 13 :(
Monday, 15 August 2011 | 0 comments
assalamualaikom semuaa :( hmmm , sy nak story neh , tapyy , awakk (khushairi) jgn mara taw , sbb sy update blogg , bkn sy nk kecoh fasal awak , tapyy sy sayang awak ! sy tk nak tngok awak sedihh je memanjang , mungkin dyowg bace blog sy , dyeowg bole doa kan awak ke , so , tk salah kan , :( :( :(

awakkk , sy nak bgy semangt dekat awak beh :( , ayah awak meninggal dunia 13/8/2011 , sebab excident , sy tahuu , excident terok , sampai kereta skyline awak hancur :( ini semua dugaan tuhan nak bg dekat hamba-Nya ;( awakk , sabar bnyk-2 , sy thu perasaan seseorang kalau tk dak ayh :( kita semua akn meninggal jugak , tapyy tk taw bilaa , 

sebenarnya sy nak tngok mase ayh awak meninggal , tapy sy ad kt kmpongg , tk sngka benda neh nak jadi , betol tak ? :( tapyy , awak jgn risau , awak ad ibu lagy , ibu boleh jga kitaa .. kitaa semua sayang ayh kitaa , sape yg tk sayang ayh kitaa , betol tak ? tuhan bagi semua neh , semua ad hikmah-Nya , awakk cuma semangat kan diri awak tuh :( awakk anak sulungg , bagi lah teladan dekt adik-2 , jgn bagi adek-2 awak sedihh , adekk eika yg nak ambik UPSR , adekk kena tenangkan fikiran , kalau awak nanges pon ,  nanges airmata berdarah ke , ayah awak tk kan sedar da ;( hanya mampu berdoa .. saya pon sedihh jugakk , mcm mna nanti kalau nak raya tanpa ayah :( sy boleh rasa,  

kepada khushairi : awakkk buat yg terbaikkk untuk keluarga awak , sbb awakk lah yg akan memimpin keluarga awak , bila awak dah besar ! awakk teruskan belajar taw , jgn nakk teringat sngt , dekat ayh tuu , tapyyy , nanti awk tk boleh nak fokus bila awak nak belajarr , 

khuzhaimi : sy thu perangai awakk , awak berubahh laa , sy tk nak lepass ayh awak meninggal , perangai lagi terokk :(

adek eika : adekk belajar leklokk , bulan 9 nak exam UPSR , adekk buat elok-2 , jgn nak pikir sngt , bnda yg lepass ... adekk teruss semangat adekk taw 

makk khusairi : makcikk , sabar bnyk-2 taw , neh semua dugaan tuhan nak bagi , neh takdir , kita tk boleh nak tolakk dah :( mkcikkk kuat semangat untuk anak-2 taw :(

tiga hari saya menangis berturut-turut , sy tw tu bkn ayh sy , tapyyy sy tk boleh tngok orng sedihh , nanti saya akan menangesss :(

sesiapa yang bace blogg izyan , salam takziah dekat ayah khushairi , khuzhaimi , eika , semoga rohh ayah beliau ditempatkan orang yg beriman , tuhann masih sayang kan ayah awak :(
bnykkan baca yassin , doa dekat ayh awak :( kuat kan semangat , bnyk bersabarr :( AL FATIHAH :( 



tarikk 13 tu ialahh :

13/7/2011: sy couple nan khushairi , tapyy kami dah breakk :(
13/7/2011: khushairi masok kolej :(
13/8/2011 : ayah awak meninggal dunia :(
13/8/2011 : saya excident jugakk , tapyy tk terokk sngt , yg terokk moto saje :(
saya nak bagitaw dekat awak , saya tk kan pernah lupa semua tarikh-2 tuu :( 
saya akan engat sampai saya mati , percaya lah dekat saye :( ASSALAMUALAIIKOM :(

| Newer Post